kan vara ett märke efter tex. huggmejsel, har varit med om det på en bil men försvinner om man tar en runda
Har efter mycket slag och svordomar lyckats byta ut ett hjullager fram med hjälp av hydraulisk press. Dock tycker jag att det låter "skrapar" aningen mycket när jag för hand roterar på medbringaren, för att vara ett nytt lager. Kan det vara så att jag missade att ha ett mothåll när jag slog i medbringaren och nu har förstört mitt nya fina lager??
Är det lönt att montera tillbaka hela fjäderbenet för att sen upptäcka att det skrapar när jag kör eller kan det ordna till sig när det kommer i spänn på drivknutsaxeln? Någon som kan ge något tips här så vore jag tacksam!
Kan du svara på detta kan du säkert oxå svara på vilket håll lagret skall vara på (ena sidan av lagret har som en försänkning längs ytterkanten) vilket håll skall den åt? Tack på förhand!
Är det lönt att montera tillbaka hela fjäderbenet för att sen upptäcka att det skrapar när jag kör eller kan det ordna till sig när det kommer i spänn på drivknutsaxeln? Någon som kan ge något tips här så vore jag tacksam!
Kan du svara på detta kan du säkert oxå svara på vilket håll lagret skall vara på (ena sidan av lagret har som en försänkning längs ytterkanten) vilket håll skall den åt? Tack på förhand!