Motorforum.nu

ForumMotorsport & Racing

Hög komps lock

Startad av – · · 39 svar

Ratten
Försök att få tag på dubbdäck. Då kan man ha kul utan att köra ihjäl sig.
Racerankan
Säger bara en sak. Och det är A-traktor.
·
Ja, en sådan har man haft. En Duett...
Racerankan
Ehh, 740 ska man ha.
·
Varför det?
Krister Lindholm
740 som A-traktor i all ära, men 740 som bil.. Nja ;-)
·
Jag följer med spänning bygget av Göteborgs värsta 740. Såg att rostlagningen var klar och att huven skulle in på lackering... :e
Racerankan
Jepps. Fast om jag inte missminner mig så finns inte den sidan kvar om 740n?
Racerankan
740 som bil är kanon, 740 som a-traktor är också kanon.

Sen finns det ju liknande bilar som t.ex VW Jetta som enbart finns.
Fnos
varför ens börja styla en moped ??.. trimma skiten ur den istellet! det är juh roligare att köra fort än att den är snygg.. och för att inte tala om hur roligt det är att bli jagad av snuten, vart själv jagad av dom då jag saknade luft- och slutburk :-), snacka om att dom vart sura.. hehe och ska d va A-traktor så ska d va en Duett.. inser ni inte hur snygga man kan få dom ?