Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Höja bilen

Startad av Daniel · 2002-06-30 · 1 svar

DanielTrådstart
En till fråga också...

Kör för tillfället en ganska sänkt volvo 940, men har funderat på hur mycket man skulle kunna höja den. Dels pga alla farthinder, men mest för att den plogar gräs som f-n när vi är på Landet.

Hur mycket skulle man kunna höja den och med vilka dämpare och fjädrar? Några förslag?

MVH Daniel
gnlg
Köp original höjd så blir du nog nöjd.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil