Allt är relativt,, men jag anser iaf att det kan vara värt att satsa "några" kronor på en sådan, bara det inte är allt för många småfel och dom flesta slitage delarna till dessa finns även som pirat annars är det klart överpriser med orginalprylar till dessa.
Är själv helnöjd med egna Civicen från -88 som vi äger för andra!? gången, visst rost finns det oftast på dessa vagnar men är i dom flesta fall lätt fixade med tillgång till svets, ja lite krångligare än en gammal Volvo är det kanske men inte omöjligt och så var det ju detta med körglädjen med dessa sportvagnar. :-)
Är själv helnöjd med egna Civicen från -88 som vi äger för andra!? gången, visst rost finns det oftast på dessa vagnar men är i dom flesta fall lätt fixade med tillgång till svets, ja lite krångligare än en gammal Volvo är det kanske men inte omöjligt och så var det ju detta med körglädjen med dessa sportvagnar. :-)