Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

hornsignal

Startad av nisse-bug · 2009-07-16 · 1 svar

nisse-bugTrådstart
var sitter hornsignal på ford mercury 94 års model?
slirfeldt
Om du menar själva tutan,, så sitter har jag för mig,,, innanför kofångarens undersida på vänstersida.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil