MmazdamannenTrådstart2007-08-16Tänkte byta bränslefilter, men det verkar knepigt att få loss det gamla.
Det ser ut att hållas på plats av en skruv som är oåtkomlig..
Hoppas jag fattat fel, är det någon som vet hur det ska lossas?
BBrageDares2007-08-16 · #Hej! Är lite osäker på en -92a, men är det inte så att man ska ta bort bränslefiltret och fästet tillsammans och sedan kommer man åt att ta isär dom?
Mvh.
Stämmer bra mazd!
Visade sig inte hjälpa med nytt filter, det var tändkablarna som behövde bytas. Den var så känslig för gaspådrag att jag var övertygad om bränslefilter.. Nåja, slutet gott!