Om jag minns rätt så är det lite bökigt att byta för man måste lyfta upp motorn en bit för att komma åt. Avgassystemet behöver du inte ta bort. 23 st skruvar sitter den med. Rekomenderar dig att skaffa en Haynes bok för det är en hel del som ska plockas bort för att komma åt. Jag har den boken på datorn så vill du så skickar jag den till dig via msn eller nåt.
Hur byter man oljetrågspackingen på en Ford Sierra 2,0 CL 1987?
måste man skruva bort avgassystem för att kunna byta? och vad är det för skruvar som håller oljetråget uppe??
måste man skruva bort avgassystem för att kunna byta? och vad är det för skruvar som håller oljetråget uppe??