Hmm... Sitter inte motståndet på själva burken där värmefläkten sitter på en Mazda 626? Jag har iaf strängt för mig det...
Hur får man loss värmefläktmotståndet utan att förstöra någonting. Jag får inte loss själva värmeinställningspanelen där strömbrytaren till fläkten sitter monterad. Fläkten fungerar nämligen bara på läge 3 och 4 nu, vilket är irriterande högt.
Själva panelen för värmeinställning osv lossnar bara på ena sidan, och jag vågar inte ta i med rädsla för att förstöra något spjäll för värmeblandningen eller liknande.
Själva panelen för värmeinställning osv lossnar bara på ena sidan, och jag vågar inte ta i med rädsla för att förstöra något spjäll för värmeblandningen eller liknande.