Efter lite detektivarbete gissar jag på att det är den lilla gula knoppen i växellådans framkant som är oljestickan bild: https://image.fbt.se/global/images/image.php?src=https://image.fbt.se/global/images/image.php?src=/mnt/newftp/155/bil/lgnr/246631_2.jpg&width=370&height=&width=&height=
Hej,
Har ej kunnat kolla automatoljan på min Volvo V70 Turbo 2002, hittar ej någon kontrollsticka.
Någon som vet var denna sitter?
Tack på förhand!
Har ej kunnat kolla automatoljan på min Volvo V70 Turbo 2002, hittar ej någon kontrollsticka.
Någon som vet var denna sitter?
Tack på förhand!