nej du hitta ej någon mätsticka
det finns en bottenplugg som man tar bort när oljan är varmkörd till 30-40C+
då ska om oljenivån är rätt olja drippa fram
för att få fram rätt temprataur kan man använda ett diagnostikinstrument tex. vag-com
eller kanske resistansmäta tempgivaren
Obs oljan är troligen ej en vanlig ATF
det ska finnas ett påfyllningsrör som man ta bor en plugg på
kanske dags att byta oljan om bilen har gått långt för att skona växellådan
det finns en bottenplugg som man tar bort när oljan är varmkörd till 30-40C+
då ska om oljenivån är rätt olja drippa fram
för att få fram rätt temprataur kan man använda ett diagnostikinstrument tex. vag-com
eller kanske resistansmäta tempgivaren
Obs oljan är troligen ej en vanlig ATF
det ska finnas ett påfyllningsrör som man ta bor en plugg på
kanske dags att byta oljan om bilen har gått långt för att skona växellådan