Bryggan behöver ej tas bort, däremot kommer styrservopumpen att vara i vägen. Jag klarade mig med att lossa den och hänga upp den åt sidan, utan att ta av servorören.
Termostaten kommer du åt underifrån när servopumpen är ur vägen, det sitter ett plaströr med 90graders vinkel (nedre kylarslangen sitter på den) med 2st 10mm skruvar som ska tas bort.
EDIT: Hjälper inget att ta ur vattenpumpen eftersom själva huset ändå blir kvar i bilen och det är i den termostaten sitter.
Termostaten kommer du åt underifrån när servopumpen är ur vägen, det sitter ett plaströr med 90graders vinkel (nedre kylarslangen sitter på den) med 2st 10mm skruvar som ska tas bort.
EDIT: Hjälper inget att ta ur vattenpumpen eftersom själva huset ändå blir kvar i bilen och det är i den termostaten sitter.