Kör som vanligt!!!
Kör ej på övervarvningsskyddet.
För i tiden så kunde man inte bygga motorer med sama presision som nu så då var det viktigare att man körde in motorn.
Kör ej på övervarvningsskyddet.
För i tiden så kunde man inte bygga motorer med sama presision som nu så då var det viktigare att man körde in motorn.