Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hur.....

Startad av Windstar · 2007-10-09 · 3 svar

WindstarTrådstart
mycket jobb är det att täta eller byta en läckande styrväxel på Ford Windstar?
X(
johan btj
byt styrväxel...
Luke C
Jag håller med "knasgas" det är mycket bättre att byta styrväxeln.
Johannes__
Är det mycket jobb att göra med att byta?:cool:

Fler trådar i Hjälpforumet Bil