Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

Husqvarna 610 TC Supermotard -95

Startad av marcus.m · 2003-07-21 · 2 svar

marcus.mTrådstart
Tänkte sälja min Husqvarna SuperMotard -95a...

Jag har bara kört me den 4 ggr på 1½ år, så det är la kanske lika bra att sälja den....


Massa Information, bilder å en film finns på www.youfindall.com/blackrace/smacke/annat/610sm

Frågor ?? Maila eller ring å fråga.... :upp
Krister Lindholm
Länken funkar inte...
Christer Gustafson

Fler trådar i Köp och sälj