Ta den längsta och smalaste näbbtång du hittar och dra för kung och fosterland! En ny huvöppnarplastgrej kostar ca: 100:-
Hej
Har köpt en gammal MB 300E -91, och det första jag gjorde var att dra sönder den där lilla plastbiten som kommer fram ur grillen när man skall öppna motorhuven. Den man skall dra i för att få upp huven alltså. Gick av ett par cm in.
Har bara hunnit titta lite lätt på det visserligen, men kan inte klura ut hur tusan jag skall få upp huven så jag kan laga/byta det som gått sönder....Någon som har något bra tips? Antagligen har jag missat ngt väldigt enkelt eller helt enkelt haft väldigt otur när jag tänker.
Tacksam för alla uppslag.
Har köpt en gammal MB 300E -91, och det första jag gjorde var att dra sönder den där lilla plastbiten som kommer fram ur grillen när man skall öppna motorhuven. Den man skall dra i för att få upp huven alltså. Gick av ett par cm in.
Har bara hunnit titta lite lätt på det visserligen, men kan inte klura ut hur tusan jag skall få upp huven så jag kan laga/byta det som gått sönder....Någon som har något bra tips? Antagligen har jag missat ngt väldigt enkelt eller helt enkelt haft väldigt otur när jag tänker.
Tacksam för alla uppslag.