hej tror att man får vrida på spaken kan kolla i kväll frugan har en sådan bil
hej
lite info tack
instrumentbelysning till en hyundai accent 1998 ska den gå igång automatiskt så som halvljuset när jag startar bilen eller måste jag som nu vrida på den på vänsterspaken som sitter vid ratten?
lite info tack
instrumentbelysning till en hyundai accent 1998 ska den gå igång automatiskt så som halvljuset när jag startar bilen eller måste jag som nu vrida på den på vänsterspaken som sitter vid ratten?