Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hyundai Accent -98

Startad av jetta-88 · 2010-08-01 · 3 svar

jetta-88Trådstart
hej

lite info tack

instrumentbelysning till en hyundai accent 1998 ska den gå igång automatiskt så som halvljuset när jag startar bilen eller måste jag som nu vrida på den på vänsterspaken som sitter vid ratten?
Polo 88
hej tror att man får vrida på spaken kan kolla i kväll frugan har en sådan bil
ford_Granada
@crilles 60665 wrote:
hej tror att man får vrida på spaken kan kolla i kväll frugan har en sådan bil


har du kollat ?
Polo 88
jupp man ska vrida spaken så kommer instrumentbelysningen igång

Fler trådar i Hjälpforumet Bil