Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hyundai starex

Startad av argo · 2008-04-23 · 1 svar

argoTrådstart
ingen som vet var dignosuttaget sitter på en starex h1 98a och om den e en obd
slirfeldt
Inte mycket till svar,, men grundregeln är för dess placering är att den bör vara lätt åtkommlig från förarplatsen, alltså området kring pedalstället, paneler eller under ett lock i mittkonsollen.

Lika så finns det vidare lite olika standarder på dels uttagen såväl som programvaran och är med osäker vilket program Hyundai använder sig av,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil