Hej,
Någon som har erfarenhet av att importera ny bil från Danmark. Har intresset svalat och priserna jämnats ut?
Vilka modeller är lönsamma?
Någon som har erfarenhet av att importera ny bil från Danmark. Har intresset svalat och priserna jämnats ut?
Vilka modeller är lönsamma?