Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

ingen kupévärme MB 190E

Startad av Schween · 2010-01-07 · 0 svar

SchweenTrådstart
Hejsan!

Svärmor har nu kört ganska länge utan värme i bilen och tänkte att jag kanske kunde finna en lösning på nätet.
Bilen är MB 190E års -92

Tempen på instrumentpanelen visar ok, men inte en liten gnutta värme kommer in i kupén. Ingen skillnad på körsträcka/hastighet eller freglagens inställningar.

Glykolhalten är rätt, t o m lite för mycket, så tror inte att de är något som frysit eller ganska säker då man får ingen värme när det är milt heller.

Sett att de varit ganska mycket trådar om detta innan på forumet, men tänkte att felen skilljer sig från olika modeller osv. Hoppas på att någon har haft liknande problem med en mercedes

Tack på förhand!
//Schween

Fler trådar i Hjälpforumet Bil