Då har du nog en trasig soppapump.
Har en Mazda 121 som har funkat bra men nu mitt i vägen så stanade bilen helt plötsligt. Pumpade en massa gånger och fick igång den i några sekunder men den la av direkt efter.
Har öppnat så jag an se förgasaren och insåg att den inte får någon soppa när jag trycker på pedalen. Länken mellan pedal och förgasare är ok. Jag la in lite soppa direkt i förgasaren för att se om det e motorn men det var ingen problem att starta då så det måste vara melllan förgasarmönstycket och bränsle tanken.
Det finns soppa i.
Har öppnat så jag an se förgasaren och insåg att den inte får någon soppa när jag trycker på pedalen. Länken mellan pedal och förgasare är ok. Jag la in lite soppa direkt i förgasaren för att se om det e motorn men det var ingen problem att starta då så det måste vara melllan förgasarmönstycket och bränsle tanken.
Det finns soppa i.