Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Innerbelysning/larm/lås

Startad av zac_ko · 2010-02-18 · 1 svar

zac_koTrådstart
Har problem med att innerbelysningen inte tänds när jag öppnar förar dörren. Hade samma bekymmer på passagerar sidan innan men det började fungera igen... Var sitter brytaren för detta i dörrarna? Sen när jag larmat av bilen ibland så hoppar larmet på igen om jag inte startar bilen. Precis som den ska göra om man inte öppnar dörrarna efter att ha larmat av den.
berit
Eftersom du inte vet vilken bil du har är det ju svårt att svara :D

Men om du själv inte ser ngn brytare el kontakt skulle jag gissa att den siter i själva låskistan :i

Fler trådar i Hjälpforumet Bil