Jag hade en CH rysler som va importerad och ja det stämmer att vissa tillv. har mindre värmepaket i söderbilar.. Vårt märke Volvo är ett typex.
Men om du är osäker fråga hos autogarage om dom hjälpt mågon att ta in en lika dan.. Och lika så om du är osäker på autogarage är det ju bara att begära REF. på någon som köpt bil genom dom.. Och då ingen söderut.. och gärna två från olika landsdelar.. men börja med att hitta någon som importerat en liknande bil från de lan du ska ta din ifrån.. + att du kan kolla vad en värmepaket kostar på skroten så du vet..
Lycka till
Men om du är osäker fråga hos autogarage om dom hjälpt mågon att ta in en lika dan.. Och lika så om du är osäker på autogarage är det ju bara att begära REF. på någon som köpt bil genom dom.. Och då ingen söderut.. och gärna två från olika landsdelar.. men börja med att hitta någon som importerat en liknande bil från de lan du ska ta din ifrån.. + att du kan kolla vad en värmepaket kostar på skroten så du vet..
Lycka till