Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Instr.panelen slocknar vid start (Volvo 740 -86)

Startad av Hans-Orjan · 2008-10-10 · 15 svar

anden__z
@Steffomannen 37616 wrote:
Hmm..lyckas man inte underifrån....släpper kåpan runt ratten o skyddet under.(åvanför knäna) ??


Nja. varför krångla till det. Det är endast två skruvar och instrumentet är demonterat. Tar du bort kåporna runt ratten hittar du bara blinkers o torkar spakarna.