@Steffomannen 37616 wrote:
Nja. varför krångla till det. Det är endast två skruvar och instrumentet är demonterat. Tar du bort kåporna runt ratten hittar du bara blinkers o torkar spakarna.
Hmm..lyckas man inte underifrån....släpper kåpan runt ratten o skyddet under.(åvanför knäna) ??
Nja. varför krångla till det. Det är endast två skruvar och instrumentet är demonterat. Tar du bort kåporna runt ratten hittar du bara blinkers o torkar spakarna.