Hans-Orjan
Trådar
- Läck i spolarpumpens infästning
- Varför en flex i avgassystemet??
- Oljetryckslarm på varv över 2.000 rpm
- Eftermontera farthållare, centrallås och fönsterhissar??
- Ljuddämpning OCH isolering värme/kyla?? Hur att göra?
- Större hjul > lägre varv ?
- Lufta bromsarna själv??
- Och var ska den HÄR lilla slangen sitta månntro...????
- OLJELÄCKAGET - Vad ska sitta här?
- Knas med el. kylfläkt; den går med avslagen tändning
- Olja som olja?
- Montera motorvärmare själv??
- Svag handbroms
- VW Passat Variant 1.8 -98 Länkarmar
- Dörrhandtag Audi 100 -85
- Bytesintervall kamrem?
- Renovera startmotorn
- Hur att mjuka upp listerna?
- Hur att testa termostaten?
- Ger E85 knasiga avsgasvärden på besiktiningen?
- Tuuuuuuuung i kopplingen
- Icke-startande Audi
- Audi 100 Avant - När kom nya karossen?
- Kamremsbrott Audi-motorer
- Överkugg i trippmätare
- Blinkande bromsvarningslampa på instr.panelen
- Låg arbetstemp
- Kopplingsbyte SAAB 900S
- Blinkande / flämtande laddningslampa
- Läckage i servostyrningen