1. tror du har kopplingsvire på den...eller? isåfall tror jag att det kan bero på kärvande vajer eller på att lagringen vid pedalen eller där kopplingsarmen vid lådan är lagrad som kärvar
2. Om vajern är problemet: Du byter vajer.
Är det lagringen vid pedalen: Ta isär gör rent och återmontera uppsmort
Är det lagringen vid växellådan: Ta isär gör rent återmontera uppsmort med litefett
2. Om vajern är problemet: Du byter vajer.
Är det lagringen vid pedalen: Ta isär gör rent och återmontera uppsmort
Är det lagringen vid växellådan: Ta isär gör rent återmontera uppsmort med litefett