Hej!
Installerade nyligen en bilstereo på en Corolla -88. Frid o fröjd med det. Men nu så fungerar inte instrumentbelysning, digitalklockan och innerbelysning. Däremot fungerar varningslamporna. Vad kan detta bero på??
Hälsningar
Novisen Marcus
Installerade nyligen en bilstereo på en Corolla -88. Frid o fröjd med det. Men nu så fungerar inte instrumentbelysning, digitalklockan och innerbelysning. Däremot fungerar varningslamporna. Vad kan detta bero på??
Hälsningar
Novisen Marcus