Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Instrumentbelysning död

Startad av Macke · 2007-03-13 · 0 svar

MackeTrådstart
Hej!

Installerade nyligen en bilstereo på en Corolla -88. Frid o fröjd med det. Men nu så fungerar inte instrumentbelysning, digitalklockan och innerbelysning. Däremot fungerar varningslamporna. Vad kan detta bero på??

Hälsningar
Novisen Marcus

Fler trådar i Hjälpforumet Bil