Jag tror att du tar bort rattkåporna & där bakom finns det 2 skruvar i instrumentets nederkant. Sen är det bara att lirka ut det försiktigt så du inte sabbar några kablar. Ev får du ta bort ratten med.
Iaf ser det ut så på de äldre modellerna.
Iaf ser det ut så på de äldre modellerna.