Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Justera handbroms volvo v70 -03 HUR???

Startad av oollaa · 2008-09-16 · 2 svar

oollaaTrådstart
Jag vet mycket väl hur man justerar handbromsen på en 99:a men på 03 har utseendet förändrats det finns ingen justermån ute vid hjulen utan det enda som går att göra är att spänna vajrararna (gamla 240 lörningen alltså).

Nu till min fråga: Är det någon som vet hur man kommer åt justeringen på dessa det är ju bara en stor jäkla låda mellan sätena hur kommer man åt och till... man vill ju inte gärna bända å gå loss i en såpass ny bil....

Finns det kanske några bilder ngnstans att titta på...?
anden__z
Kan den här länken hjälpa månne ???
https://jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=42&t=10797
lenaola
toppen toppen toppen toppen !!!!

Lyfte aldrig på den vita kåpjäkeln under spakdamasken nu blev det ju skitenkelt.....

Fler trådar i Hjälpforumet Bil