Jag har då inte sett något inlött motstånd på nån av de kablarna. Testa att byta lambdan, den verkar ju spöka i af.
1.Min bil, en golf III 95:a ..tror det är lilla 1.6 motorn i. Den har tidigare uppfört sig väldigt konstigt och jag började rota bland alla kablar o dylikt i motorn, då hittade jag några skarvar på 1 av de 4 kablarna till tempgivaren, denna var inlödd med ett litet mostånd? ska detta vara så eller är det någon tidigare ägare som labbat med detta och isåfall vilken anledning? bör jag byta tempgivare? ta bort moståndet och fixa kablarna?
2. Vid gaspådrag så hackar bilen till eller känns som den stryps, jag kopplar ur lambdan och den går genast mkt bättre, då måste det väl vara lambdan det är fel på?
2. Vid gaspådrag så hackar bilen till eller känns som den stryps, jag kopplar ur lambdan och den går genast mkt bättre, då måste det väl vara lambdan det är fel på?