Har en kadett `65. Behöver lite smått & gott.
Hjul cyl 4 st.
Krom list fram skärmar hö & vä.
Skylt bel med 3 st lampor.
Även lite options till denna bil välkomnas.
Skriv om ni har någonting över huvudtaget.
[ Detta Inlägg ändrades av: Fnudi den 2002-02-21 13:44 ]
Hjul cyl 4 st.
Krom list fram skärmar hö & vä.
Skylt bel med 3 st lampor.
Även lite options till denna bil välkomnas.
Skriv om ni har någonting över huvudtaget.
[ Detta Inlägg ändrades av: Fnudi den 2002-02-21 13:44 ]