Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kadett 86 pedaler

Startad av bop_cat · 2006-11-11 · 1 svar

bop_catTrådstart
såg att de sitter en mindre pedal brevi gasen på kadett sedan 1,6. vilken funktion fyller den?
savanna
har själv en kadett 86:a som jag kör varje dag..... den har bara 3 pedaler

koppling gas och broms...

det är inte en importerad bil från usa ?? så det sitter en extra pedal på vänste sida , till att lossa handbromsen med som det är på alla jänkebilar ???

Fler trådar i Hjälpforumet Bil