har själv en kadett 86:a som jag kör varje dag..... den har bara 3 pedaler
koppling gas och broms...
det är inte en importerad bil från usa ?? så det sitter en extra pedal på vänste sida , till att lossa handbromsen med som det är på alla jänkebilar ???
koppling gas och broms...
det är inte en importerad bil från usa ?? så det sitter en extra pedal på vänste sida , till att lossa handbromsen med som det är på alla jänkebilar ???