Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Kall cupe på opel astra

Startad av Jensofsweden · 2008-10-26 · 1 svar

JensofswedenTrådstart
Hej har en opel astra 96a som inte får in varm luft till cupen via cupefläkten trots att motorn är varm.Har försökt spola rent slangarna som går in till elementet utan något resultat.Vet någon vad felet är
polco
Blir bägge slangarna till värmepaketet varma efter du kört en vända med bilen?
Följ wiren från bilens värmereglage och kontollera funktionen så hittar du säkert på felet.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil