Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Kallstart på Audi 90

Startad av Sotizen · 2008-04-02 · 0 svar

SotizenTrådstart
Hejsan, har köpt mig en Audi 90. Går som ett skott och allt men på morgonen när jag ska upp till jobbet och det är kallt så är den jäkla tjurig och varvtalet är väääldigt lågt så den nästan dör hela tiden, ligger lite under 1000. Så fort motorn börjar bli lite varm så är det inga som helst problem men det är riktigt jobbigt att den är seg på att starta och hålla ett jämt varvtal, sen vet jag inte om det finns någon kallstarts funktion i Audi 90 så den ska lägga sig runt 2000 när den är kall?

Tack på förhand.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil