Har en volvo 855 som som efter att ha gått lite dåligt, inte ville starta. Jag kollade felkoderna och fick att kamaxelpositionsgivaren inte gav signal. Jag bytte den och trodde livet skulle vara frid och fröjd, men tji fick jag. Bilen startar inte och nu vet jag inte vad jag ska göra. Är det någon som har några bra ideer? Måste jag nollställa eller ställa in något?