Ja är dess kamremsbytes historia okänd är det rejäl hög tid att få denna bytt och med dess löphjul och vattenpump:https://catalog.meca.se/ProductSheet.aspx?Article_ID=492642&CarReference_ID=7573&CategoryType_ID=1 och inte är dessa heller direkt billiga att byta kamrem på heller där bara 1,8T motorn springer på runt 8000:- för byte av kamrem av verkstad.
Med klimatanläggningen,, är det så att det är dess själva reglage som verkar krångla eller är det så att tex AC pumpen inte verkar fungera som den skall?
Med klimatanläggningen,, är det så att det är dess själva reglage som verkar krångla eller är det så att tex AC pumpen inte verkar fungera som den skall?