Kanske har du fått ventilsallad?
Hej
Jo min kamrem till mitt gamla åk ford sierra 87. gick sönder. Vi bytte den
och nu värgar den att starta. tänder inte ens. Killen som bytte den jobbar
på ford och vet vad han gör. någon här som har bytt en sån. som vet hur makeringarna ska vara! Det kommer gnista, men stiften verkar för torra. borde vara lite sur efter all startgas och bensin. Har kliat mig i huvet länge nog nu :e
Jo min kamrem till mitt gamla åk ford sierra 87. gick sönder. Vi bytte den
och nu värgar den att starta. tänder inte ens. Killen som bytte den jobbar
på ford och vet vad han gör. någon här som har bytt en sån. som vet hur makeringarna ska vara! Det kommer gnista, men stiften verkar för torra. borde vara lite sur efter all startgas och bensin. Har kliat mig i huvet länge nog nu :e