Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

kamremsbyte

Startad av anderssson · 2007-07-28 · 0 svar

andersssonTrådstart
Någon som har bild på hur motorn skall stå vid "nolla"motorn på en polo 99 gti
(hoppad kamrem)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil