Hej jag hade också startproblem med min Kangoo diesel. Då sökte jag på internet och fann att det kunde vara batteriet som är svagt. När jag kollade mitt batteri så var pluspolen varm. Det var någon modern snabbkoppling som hade lite för dålig kontakt. Jag bytte bara till en bättre och sedan har den startat även på vintern. När den är kall glöder jag två gånger, då startar den ändå lättare.
P.s. Jag köpte även startgas som jag aldrig använde, för jag blev varnad att inte använda startgas på dieselmotor.
/Urban
P.s. Jag köpte även startgas som jag aldrig använde, för jag blev varnad att inte använda startgas på dieselmotor.
/Urban