Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Katalysator efterlyses!!!

Startad av henrik · 2003-10-10 · 12 svar

henrikTrådstart
Finns det någon som har en fungerande katalysator till en
SIERRA V6 -89 till salu?
Pele
Hur många liter är din motor på??

Falu Bildemontering har en godkänd katalysator
för motorer upp till 2,5 liter.
(1500:-)
Tyvärr fungerar inte sidan där "katen" visas men
det kanske är ett övergåeende problem?
/Pele
CarMan
Pele wrote:
Hur många liter är din motor på??

Falu Bildemontering har en godkänd katalysator
för motorer upp till 2,5 liter.
(1500:-)
Tyvärr fungerar inte sidan där "katen" visas men
det kanske är ett övergåeende problem?
/Pele

Den är på 2,9 liter
Pele
2,9....Då får han kanske leta efter antingen en ny el
en begagnad på skroten.

/Pele
MoPar 66
crew
OpelMicke
Falubildemontering om han bor i Katrineholm? :q
sök på nån bilskrot i haninge eller på din lokala bilskrot :i
ska man skicka efter så brukar det kosta nån eller några hundra lappar extra så va det för mig för några år sen men nu kanske posten har sänkt sina fraktkostnader m,m
CarMan
OpelMicke wrote:
Falubildemontering om han bor i Katrineholm? :q
sök på nån bilskrot i haninge eller på din lokala bilskrot :i
ska man skicka efter så brukar det kosta nån eller några hundra lappar extra så va det för mig för några år sen men nu kanske posten har sänkt sina fraktkostnader m,m

Bor henrik i katrineholm?
henrik
Henrik bor i Gävle!(Heja Brynäs,eller????)
mekaren82
henrik wrote:
Henrik bor i Gävle!(Heja Brynäs,eller????)

säjer bara FÄRJESTAD SEN KAN MALMÖ OCH RESTEN AV FLICK LIGAN LEKA MED SINA §e BARBIES §e
OpelMicke
nej sorry jag såg fel :x det va ju carman som bodde i katerineholm och inte henrik :r
och till sist vad gäller färjestad malmö m,m så är det bara djurgårdens if som är bäst
djurgården är ju bäst enligt sportens historia §e
men det är nog inte lämpligt att fortsätta diskutera vilket lag som är bäst i den här tråden kanske bättre i hotrod cafe :fraga

Tack för ordet
:h

Micke
Krister Lindholm
150:- upp till 20KG i hela sverige kostar det att få paket skickade från oss.. Då var det utrett & katten funkar ICKE till 2.9l motorn tyvärr..
henrik
Tack för alla tips.Fick tag på en katalysator till SIERRA V6an i HUDDINGE!

Fler trådar i Hjälpforumet Bil