Om man använder en universal katalysator så måste man kapa/svetsa dit den, om man i stället använder en modell anpassad dito så är det bara att skruva fast densamma, och en sådana säljare är: https://www.katalysatorteknik.com/
har en ford som katalysatorn e paj på tänkte byta den själv.
avgassystemet e bara en del så man måste kapa bort den gammla katalysatorn men måste man svetsa fast den nya som ska på finns d inget annat sätt????????
avgassystemet e bara en del så man måste kapa bort den gammla katalysatorn men måste man svetsa fast den nya som ska på finns d inget annat sätt????????