GSX-R 750 är ju likadan som min förutom cyl.volymen egentligen. Lilländan är kollad, OK. Kolvbultar OK. Verkstan har gått igenom allt, och ska skruva ihop den igen för att kunna provstarta. Dom har inte hittat ngt fel förutom ngt slitna kammar. Jag tyckte dock att knacket kom ifrån bottendelen. Kammarna kommer att bytas i vilket fall, så fort jag har fått reda på vad det sitter för några i.
Knackar i GSX:en
Mina kammar var inte bara något slitna utan både vippor och kammar var helt slut.