Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Knackar illa.....

Startad av Andex · 2007-08-20 · 0 svar

AndexTrådstart
Hejsan! Jag har en audi 100 2,2 turbo -89 Den knackar som bara den..:x Det verkar som att det kommer från 1:a cylindern... för när man tar bort tändkabeln på 1:an så slutar den...vad kan det vara??? sen när man gasar på i högre hastighet typ 170 kmh- 180 då vill bilen typ dö...som att den slår av..typ varvtals regularor...:q Help meeeee

Fler trådar i Hjälpforumet Bil