Hallå. Jag har haft liknande ljud på gamla Golfen då var det ena ventilen som knackade. Lysna om ljudet kommer från ventilkåpan.
Hej
Det är såhär att jag har ett litet problem med min saab 9000.
När jag startar motorn och har den på tomgång så är de ett knäppande ljud som kommer från under huven.
När man ger gas så ökar knäppandets hastighet och ljud..
Om de är något jag missat som ni behöver veta säg till då!
mvh eric
Det är såhär att jag har ett litet problem med min saab 9000.
När jag startar motorn och har den på tomgång så är de ett knäppande ljud som kommer från under huven.
När man ger gas så ökar knäppandets hastighet och ljud..
Om de är något jag missat som ni behöver veta säg till då!
mvh eric