Första rådet, kör inte bilen i trafik förrän du vet vad som är fel. Har kylvätska försvunnit? Hur länge körde du med kokande kylvatten? Kolla på oljestickan om det finns gråvit sörja på den. Lukta i expansionkärlet om där luktar avgaser.
Det är stor risk att topplockspackningen är trasig vilket gör att ett kompressionsprov bör tas.
Mvh Janne
Det är stor risk att topplockspackningen är trasig vilket gör att ett kompressionsprov bör tas.
Mvh Janne