Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Komfortstyrenheten

Startad av GOTE66 · 2008-04-11 · 0 svar

GOTE66Trådstart
Hej är där någon som var komfortstyrenheten sitter på en Passat Variant -99 sitter och kan den ha något med att inte radion vill gå den är sten död verkar inte som där är ström till den.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil