Kolla i motorrummet, om någon slang har spruckit eller hoppat av i insugsdelen. Låter som att du har luftläcka.
Hejsan hoppsan.
Vi har en caddy skåp,99.När den är kall så kan det många ggr vara asjobbigt att få den att starta,men ibland går den igång som ingenting,den gemensamma nämnaren är i båda fallen att den dör om man inte gasar ordentligt!vid korsningar o dyl,när den inte blivit tilräckligt varm så får man bromsa med handbromsen för släpper man gasen dör den!man får hålla den på rätt höga varv.
Men sen när den är varm så är det absolut inga problem alls.Kan ngn hjälpa mig med råd??:
Vi har en caddy skåp,99.När den är kall så kan det många ggr vara asjobbigt att få den att starta,men ibland går den igång som ingenting,den gemensamma nämnaren är i båda fallen att den dör om man inte gasar ordentligt!vid korsningar o dyl,när den inte blivit tilräckligt varm så får man bromsa med handbromsen för släpper man gasen dör den!man får hålla den på rätt höga varv.
Men sen när den är varm så är det absolut inga problem alls.Kan ngn hjälpa mig med råd??: