Åk tillbaka till verkstade! Har du garanti på grejorna så se till att dom åtgärdar felet! Prova nån dag det inte regnar :-)
När jag körde hem idag så hördes ett konstigt ljud från någonstans framför instumentbrädan eller från motorutrymmet. Det lät som att en kompressor släppte ut luft och bilen verkade rista till. Detta händer bara vid gaspådrag på 4 och 5 växel men inte hela tiden utan bara ibland. Jag har varit i kontakt med skoda verkstaden här i stan eftersom jag har garanti. De kollade slangar men kunde inte se något. Vid provkörning av mekaniker så regnade det så man hörde inget annat än regnet, tyvärr!
Bilen är en skoda Octavia -04 2.0 4X4
Någon som har någon ide? Tack på förhand!
Bilen är en skoda Octavia -04 2.0 4X4
Någon som har någon ide? Tack på förhand!