Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Kontrollenhet AC, Saab 9-3

Startad av goranh · 2009-04-29 · 1 svar

goranhTrådstart
Hur tar man loss kontrollenheten till AC'n?:)
slirfeldt
Har ingen egen erfarenhet av denna,, men iaf ser den ut så här lite uppifrån: https://bilder.lagabasen.se/delar/1050/1050453137vy1.jpg och verkar bara vara "snäppad" dit om det kan vara till någon hjälp. :-)

Fler trådar i Hjälpforumet Bil