Motorforum.nu

ForumKöp och sälj

köpes!! manta,kadett,ascona årsmodell upp till 75

Startad av mantamicke · 2003-01-11 · 0 svar

mantamickeTrådstart
manta eller annan opel köpes till turbo bygge!!! får dock ej vara nyare än 1975!
helst manta eller kadett c eller cupé

gärna i falun borlänge trakten men ej krav!!!

helst inga rosthögar men en del rost är ju klart ok det är ju trotts allt opel!

pris: inga fantasi priser tack

maila gärna på mupp82@hotmail.com
eller ring på 073-9685207

micke

Fler trådar i Köp och sälj