Jag har en toyota celica från -86, bilen har varit avställd under vintern, tidigare har det inte varit något problem men nu går bilen väldigt ojämnt, så fort jag lägger i en växel är det som hela bilen hoppar fram så länge jag ligger på låga varv. men om man varvar ut bilen försvinner det. kan det vara kopplingen eller så enkelt som kondens i tanken?